Friday 9 December 2011

9 - 12 - 2011

本来想说单身不会有烦恼但烦恼还是来到我见门前了..
原来你从不把我当成你生命中重要的一个...当初我还把你当成是最重要的一个...最后原来你从不把我放在心里....算了吧....一点都不重要了..... 没关系...就算我的人生没有任何人的陪伴我还是会坚强的带着眼泪走下去完成我人生的路......


not feeling really happy today .... i injured my leg and i am having problems between my friendship again ... haixx ... wat should I do ?? i hope my god is here to help me ... who will be the one ?? haixx 
ending with a sad sad mood today ....=( 
nvm .. 我已习惯孤单地走完我的人生路.....没关系吧..... 只要你们开心就好..... 

No comments:

Post a Comment